Czas (magazyn) - Time (magazine)


Z Wikipedii, wolnej encyklopedii

Czas
Time Magazine logo.svg
Redaktor naczelny Edward Felsenthal
Kategorie Gazeta
Częstotliwość Co tydzień
Łączny nakład
(2018)
2348566
Pierwsza sprawa 03 marca 1923 ; 95 lat temu ( 03.03.1923 )
Firma
Kraj
  • Austria
  • Belgia
  • Bahrajn
  • Belize
  • Kolumbia
  • Cypr
  • Republika Czeska
  • Dania
  • Estonia
  • Finlandia
  • Francja
  • Niemcy
  • Gibraltar
  • Grecja
  • Węgry
  • Islandia
  • Izrael
  • Włochy
  • Jordania
  • Kenia
  • Kuwejt
  • Liban
  • Malta
  • Meksyk
  • Maroko
  • Holandia
  • Nigeria
  • Norwegia
  • Oman
  • panama
  • Polska
  • Portugalia
  • Katar
  • Rep Albania
  • Rumunia
  • KSA
  • Słowacja
  • Słowenia
  • Hiszpania
  • Szwecja
  • Szwajcaria
  • Tanzania
  • Tunezja
  • ZEA
  • Uganda
  • USA
Oparte na Nowy Jork , Nowy Jork , USA
Język język angielski
Stronie internetowej czas .com
ISSN 0040-781X
OCLC liczba 1311479

Czas to amerykański tygodnik magazyn aktualności i nowości strona opublikowana w Nowym Jorku . Została założona w 1923 roku i początkowo prowadzony przez Henry'ego Luce . A Wyd Europejska ( Czas Europa , dawniej znany jako czas Atlantyku ) została opublikowana w Londynie, a także obejmuje Bliski Wschód, Afryka, a od roku 2003 w Ameryce Łacińskiej. Wydanie Azji ( Azja Czas ) ma swoją siedzibę w Hong Kongu . Wydanie Południowym Pacyfiku, która obejmuje Australię, Nową Zelandię oraz wysp Pacyfiku , z siedzibą w Sydney . W grudniu 2008 roku Czas przerwać publikację wydanie reklamodawcy kanadyjskiego.

Czas ma największą na świecie krążenie dla tygodnika. Wersja do druku ma czytelnictwa 26 milionów, z czego 20 milionów z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W połowie 2012 roku, jej nakład wyniósł ponad trzy miliony, które obniżono do dwóch milionów pod koniec 2017 roku.

Richard Stengel był redaktor naczelny od maja 2006 do października 2013 roku, kiedy dołączył do Departamentu Stanu USA . Nancy Gibbs był redaktor naczelny od września 2013 do września 2017. Była zastąpił Edwarda Felsenthala , który był czas redaktor cyfrowy „s.

Historia

Pierwsza kwestia czasu (03 marzec 1923), wyposażony w głośnik Joseph G. Cannon .

Czas magazyn został stworzony w 1923 roku przez Brytyjczyka Hadden'a i Henry Luce , co czyni go pierwszym tygodnik wiadomości w Stanach Zjednoczonych. Obaj wcześniej pracowali razem jako prezes i redaktor naczelny, odpowiednio, Yale Daily News . Po raz pierwszy nazwał proponowane magazynu fakty . Chcieli podkreślić, zwięzłość, tak że zajęty człowiek mógł go odczytać godzinę. Zmienili nazwę na czas i wykorzystywane hasłem „Czasu-To Brief”. Hadden uznano beztroski i lubił drażnić Luce. Widział Czas równie ważne, ale także zabawa, która stanowiła jego ciężkiego pokrycia gwiazd (w tym polityków), przemysł rozrywkowy, a popkultura-krytykowane jako zbyt lekki dla poważnego wiadomościach.

Jego celem było powiedzieć wiadomości przez ludzi i przez wiele dziesięcioleci, okładka magazynu przedstawiono jedną osobę. W ostatnim czasie został włączony „Ludzie Roku” kwestii, które rosły na popularności w ostatnich latach. Godne wzmianki o nich Barack Obama, Steve Jobs, itd. Pierwszy numer Czasu zostało opublikowane w dniu 3 marca 1923 roku, wyposażony Joseph G. Cannon , emerytowany przewodniczący Izby Reprezentantów , na okładce; faksymile przedruk Emisji nr 1, w tym wszystkich artykułów i reklam zawartych w oryginale, został dołączony do kopii 28 lutego 1938 numerze jako upamiętnienie 15-lecia magazynu. Cena pokrywa była 15 ¢ (równowartość $ 2.16 dzisiaj) Po śmierci Hadden w 1929 roku, stał się dominującym Luce człowieka w czasie i główną postacią w historii mediów 20th-wieku. Według czasu Inc .: intymnej historię Publishing Enterprise 1972-2004 przez Roberta Elson, „ Roy Edward Larsen [...] miała odegrać rolę ustępując jedynie Luce w rozwoju Time Inc”. W swojej książce, Marsz Czas , 1935-1951 , Raymond Fielding również zauważyć, że Larsen był „pierwotnie menedżer krążenie, a następnie dyrektor generalny Czas , później wydawca Życia , wieloletni prezes Time Inc., w długiej historii korporacji najbardziej wpływową i ważną postacią po Luce”.

Całego czasu ich podnoszenie $ +100.000 z bogatych Yale absolwentów takich jak Henry P. Davison, partnera JP Morgan & Co. , reklama człowieka Martin Egan i JP Morgan & Co. bankiera Dwight Morrow, Henry Luce i Brytyjczyka Hadden'a zatrudniony Larsen w 1922 roku - chociaż Larsen był Harvard stopniować i Luce i Hadden miało wykształcenie Yale. Po Hadden zmarł w 1929 roku nabył 550 akcji Larsen czasu Inc., wykorzystując pieniądze, uzyskane ze sprzedaży RKO akcji, które odziedziczył po ojcu, który był szefem Benjamin Franklin Keith łańcucha teatralnej w Nowej Anglii . Jednak po śmierci Brytyjczyk Hadden, w największym Time Inc. akcjonariuszem był Henry Luce, który rządził konglomeratu medialnego w autokratyczny sposób „w prawej dłoni została Larsen”, drugim co do wielkości akcjonariuszem Czas minął, według czasu Inc .: THE Intimate History of a Publishing Enterprise 1923-1941 . W 1929 roku Roy Larsen został również mianowany dyrektorem Czas Inc. i wiceprezes. JP Morgan zachowały pewną kontrolę przez dwie dyrekcje oraz udział w akcji, zarówno na czas i Fortune . Pozostali akcjonariusze byli Brown Brothers WA Harriman & Co., a New York Trust Company ( Standard Oil ).

The Time Inc. Zdjęcie własnością Luce w momencie jego śmierci była warta około $ 109 milionów dolarów, a to było dostarczając mu roczną dywidendę w wysokości ponad $ 2,4 miliona, według Curtis Prendergast na World of Time Inc .: intymna historia Zmieniający Przedsiębiorstwo 1957-1983 . Przez Larsen rodziny czas Stock był 80 mln wart około $ w 1960, a Roy Larsen był zarówno reżyserem Czas Inc. i przewodniczący komitetu wykonawczego, później służąc jako wiceprezes czasem słychać deski do połowy roku 1979. Według 10 września 1979, wydanie z The New York Times „Pan Larsen był jedynym pracownikiem w historii spółki podano zwolnienie z polityką obowiązkowego przejścia na emeryturę w wieku 65 lat”

Po Czas magazyn zaczął publikować swoje cotygodniowe problemy w marcu 1923, Roy Larsen był w stanie zwiększyć swoje krążenie za pomocą amerykańskich teatrów radiowych i filmowych na całym świecie. To często promowana zarówno czasu magazyn i amerykańskich interesów politycznych i korporacyjnych. Według Marszu czasu , już w 1924 roku, Larsen przyniósł Czas w branży radiowej niemowląt z emisją 15 minut podtrzymywanie teleturniej pt Pop Pytanie który przetrwał do 1925" roku. Następnie, w 1928 roku, Larsen „podjął się cotygodniową audycję z serii 10-minutowego programu krótkich streszczeń wiadomości, zaczerpnięte z aktualnych zagadnień Czas magazynu [...], która została pierwotnie nadawane ponad 33 stacji na terenie Stanów Zjednoczonych”.

Larsen obok zorganizował dla programu radiowego 30-minutowego marszu Czas , aby być transmitowany przez CBS , począwszy od dnia 6 marca 1931. Każdy tydzień, program przedstawiony dramatyzację tygodniowego nowości dla swoich słuchaczy, zatem czas czasopismo sama była przyniósł „do wiadomości milionów wcześniej nie wiedzieć o jej istnieniu”, w zależności od czasu Inc .: intymnej historię Publishing Przedsiębiorstw 1923-1941 , prowadząc do zwiększonego obrotu magazynka w 1930. W latach 1931 i 1937, Larsena Marsz Czas program radiowy był transmitowany przez radio CBS, a między 1937 i 1945 roku została ona transmitowana przez radio NBC - z wyjątkiem 1939 do 1941 okres, kiedy nie został wyemitowany. People Magazine oparto na czasie” strony s People.

W 1989 roku, kiedy Time Warner Inc. i Komunikacji scalone, czas stał się częścią Time Warner , wraz z Warner Bros.

W 1988 roku, Jason McManus udało Henry Grunwald jako redaktor naczelny i nadzorował przejście przed Norman Pearlstine zastąpił go w 1995 roku.

W 2000 roku, czas stał się częścią AOL Time Warner , który powrócił do nazwy Time Warner w 2003 roku.

W 2007 roku Czas przeniesiony z poniedziałku dostawy subskrypcja / kiosk z harmonogramem gdzie magazyn idzie w piątki sprzedaż, i jest dostarczane do abonentów w sobotę. Magazyn faktycznie rozpoczęła się w 1923 roku z piątkowej publikacji.

Podczas początku 2007 roku w pierwszym numerze został opóźniony o około tygodnia z powodu „zmian redakcyjnych”, w tym zwolnieniu 49 pracowników.

W 2009 roku Czas ogłosił, że były one wprowadzenie magazynek druku spersonalizowanego, Mine , mieszanie zawartości z różnych publikacjach Time Warner na podstawie preferencji czytelnika. Nowy magazyn spotkał się z utrudnionym odbiorze z krytyką, że jego celem było zbyt szerokie, aby być prawdziwie osobiste.

Magazyn posiada archiwum online z niesformatowany tekst dla każdego artykułu opublikowanego. Artykuły są indeksowane i zostały przeliczone z zeskanowanych obrazów z wykorzystaniem optycznego rozpoznawania znaków technologii. Drobne błędy w tekście, są pozostałościami po konwersji na format cyfrowy.

Czas Inc. i jabłko doszli do porozumienia w którym US abonentów czas będą mogli przeczytać iPad wersje za darmo, przynajmniej do dwóch firm uporządkować wykonalnego cyfrowego modelu subskrypcji.

W styczniu 2013 roku, Time Inc. ogłosiła, że będzie wyciąć prawie 500 miejsc pracy - w przybliżeniu 6% jego 8000 pracowników na całym świecie. Chociaż czas magazyn utrzymuje wysoką sprzedaż, jej stron ogłoszeniowych znacznie zmniejszyła się w czasie.

Również w styczniu 2013 roku, Time Inc., imieniem Marta Nelson jako pierwsza kobieta redaktor naczelny magazynu jej podziału. We wrześniu 2013 roku, Nancy Gibbs został nazwany jako pierwsza kobieta redaktor naczelny Czasu magazynu.

W listopadzie 2017 roku, Meredith Corporation ogłosiła przejęcie czasie, Inc., poparte Koch Equity Rozwoju . W marcu 2018 roku, zaledwie sześć tygodni po zamknięciu sprzedaży, Meredith ogłosiła, że będzie badać sprzedaży czasu i siostra czasopisma Fortune , pieniądze , Sports Illustrated , ponieważ nie dostosowanie marek lifestylowych spółki.

We wrześniu 2018 roku, Meredith ogłosiła, że będzie odsprzedać Czas do Marc Benioff i jego żona Lynne za 190 $ milionów, która została zakończona w dniu 31 października 2018. Chociaż Benioff jest przewodniczący i co-CEO Salesforce.com , czas pozostanie oddzielenia od spółki i Benioff nie będzie zaangażowany w jego codziennej pracy.

Krążenie

W drugiej połowie 2009 roku, magazyn miał spadek 34,9% wzrost sprzedaży kiosk. W pierwszej połowie 2010 roku, kolejny spadek o co najmniej jedną trzecią w Czas sprzedaży czasopism miejsce. W drugiej połowie 2010 roku, czas sprzedaży magazyn Kiosku spadła o około 12% do ponad 79000 egzemplarzy tygodniowo.

Począwszy od 2012 roku, ma ona obieg 3,3 miliona, co czyni go najbardziej rozpowszechnione 11-magazyn w Stanach Zjednoczonych, a drugi najbardziej rozpowszechnione tygodnik za ludzi . W lipcu 2017 roku, jej nakład wynosi 3.028.013. Paź 2017, Time obniżył krążenie do dwóch milionów.

Czas ma największą na świecie krążenie dla tygodnika. Wersja do druku ma czytelnictwa 26 milionów, z czego 20 milionów z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W połowie 2012 roku, jej nakład wyniósł ponad trzy miliony, które obniżono do dwóch milionów pod koniec 2017 roku.

Styl

Czas początkowo posiadał charakterystyczny styl pisania, co regularne stosowanie odwróconych zdaniach . To było w 1936 roku przez parodiował Wolcott Gibbs w The New Yorker „do tyłu zdań Ran aż zatoczył umysł [...] Gdzie to wszystko się skończy, zna Boga!”

Do połowy 1970 roku, czas miał cotygodniowy sekcję o nazwie „ofert”, który zawierał streszczenia kapsułki i / lub opinie obowiązujących wówczas znaczących filmów, sztuki teatralne, musicale, programy telewizyjne i bestsellery literackie podobne do The New Yorker " s„Current sekcja zdarzenia”.

Czas jest również znany ze swojego podpisu czerwonym obramowaniem, wprowadzony w 1927 roku granica została tylko zmieniona pięć razy od 1927: Emisja wydany krótko po atakach z 11 września w Stanach Zjednoczonych featured czarne obramowanie symbolizować żałobę . Jednak ta edycja była wyjątkowa „ekstra” edycja szybko opublikowany na najświeższych informacji imprezy a; następny regularnie zaplanowane problem zawierał czerwone obramowanie. Dodatkowo, 28 kwietnia 2008, Dzień Ziemi problem, poświęcona kwestii ochrony środowiska , zawarte zieloną granicę. Kolejna zmiana granicy była na 19 września 2011 roku, emisja, upamiętniający 10. rocznicę ataków 11 września z metalicznym srebrnym obramowaniem. Kolejny srebrny granica została wykorzystana w dniu 31 grudnia 2012 roku, emisja, zauważając, Barack Obama wybór jest jako osoba Roku. Najnowszą zmianą było 28 listopada / 05 grudnia 2016 problem, wyposażony w srebrną ramkę obejmującą najbardziej wpływowych Zdjęcia wszechczasów. Były prezydent Richard Nixon był jednym z najczęściej funkcjonalny na przedniej stronie Czasu, pojawiła się 55 razy od 25 sierpnia 1952 roku wystawienia do 2 maja 1994 roku wystawienia.

W 2007 roku Czas skonstruowali remont stylu pisma. Wśród innych zmian, magazyn zmniejszył czerwoną okładką granicę w celu promowania polecanych historie, powiększone tytuły kolumn, zmniejszył liczbę wyróżnionych opowiadań, zwiększona białą przestrzeń wokół artykułów, a towarzyszy kawałki zdań z fotografiami pisarzy. Zmiany spotkały się zarówno krytykę i pochwały.

wydania specjalne

Człowiek roku

CZAS " najbardziej znanym elementem s całej swojej historii został roczny«Człowiek Roku»(dawniej«Man of the Year») obejmują historię, w której czas rozpoznaje osobę lub grupę osób, którzy mieli największy wpływ na doniesienia prasowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Rozróżnienie ma udać się do osoby, która „na dobre i na złe”, jest najbardziej dotkniętym przebieg rok; jest zatem, niekoniecznie zaszczytem lub nagroda. W przeszłości takie postacie jak Adolf Hitler i Józef Stalin byli Man of the Year.

W 2006 Person of the Year została wyznaczona jako „Ty” , ruch, który spotkał się z podzielonych opinii. Niektórzy myśleli, pojęcie był twórczy; inni chcieli rzeczywistą osobę na rok. Redaktorzy Pieprz i Timmer odzwierciedlenie że gdyby to była pomyłka, „my tylko zamiar zrobić to tylko raz”.

W roku 2017, Czas nazwie The Silence Breakers, kobiet i mężczyzn, którzy zgłosili się z osobistych historii molestowania seksualnego, jako Człowieka Roku.

czas 100

W ostatnich latach, czas zebrał roczną listę 100 najbardziej wpływowych osób w ciągu roku. Początkowo mieli sporządził listę 100 najbardziej wpływowych ludzi w 20 wieku. Kwestie te mają zazwyczaj przednią pokrywę wypełnioną zdjęciami osób z listy i poświęcić znaczną ilość miejsca wewnątrz magazynu do 100 artykułów na temat każdej osoby na liście. W niektórych przypadkach, ponad 100 osób zostało zawarte, jak wtedy, gdy dwie osoby dokonały listę razem, dzieląc jedną plamę.

Magazyn także skompilowany „All CZAS 100 najlepszych powieści” i „ All CZAS 100 najlepszych filmów ” listy w 2005 roku „100 najlepszych programów telewizyjnych z Wszechpolskiej CZAS ” w 2007 oraz „All CZAS ikony 100 mody” w 2012 roku ,

W lutym 2016 roku, czas włączone brytyjską i męską autor Evelyn Waugh na swoim „100 Najczęściej czytane pisarek z klas College” listy (był 97-cia na liście), który stworzył wiele uwagi mediów i obawy o poziom edukacji podstawowej wśród magazynu personel. Czas później wydał wycofanie. W BBC wywiadzie Justin Webb , prof Valentine Cunningham z Corpus Christi College w Oksfordzie , opisany błąd jako „kawałek głębokiej ignorancji ze strony czasu magazyn”.

Osłony czerwony X

Czas czerwony X obejmuje: od lewej do prawej, Adolf Hitler, Saddam Husajn, Abu Musab az-Zarkawi, a Osama bin Laden

W ciągu swojej historii, przez pięć niesąsiadujące okazjach Czas wydała specjalny numer z okładką przedstawiającą X wypisali na twarzy mężczyzny lub symbolu narodowego. Pierwszy Czas magazyn z czerwonym X okładce ukazał się w dniu 7 maja 1945 roku, pokazując czerwoną X nad Adolf Hitler twarzy „s. Drugi X pokrywa została wydana ponad trzy miesiące później, 20 sierpnia 1945, z czarnym X (do tej pory tylko takie wykorzystanie magazynu czarnego X) obejmujące banderą Japonii , reprezentujący najnowszą kapitulację Japonii i co sygnalizowane koniec II wojny światowej .

Pięćdziesiąt osiem lat później, w dniu 21 kwietnia 2003 roku, czas wydany kolejny problem z czerwonym X nad Saddam Hussein twarzy „s, dwa tygodnie po inwazji. W dniu 13 czerwca 2006 Czas magazyn drukowany czerwony X tytułową kwestię następującą śmierci Abu Musab al-Zarkawi w nalotu USA w Iraku . Najnowszym czerwony X kwestia okładki Czasu zostało opublikowane w dniu 2 maja 2011 roku, po śmierci Osamy bin Ladena .

Czas dla dzieci

Czas dla dzieci jest podział Magazyn Czasu , który jest przede wszystkim dla dzieci i opublikowanego jest rozprowadzany głównie w klasach. TFK zawiera jakąś narodową wiadomości, a „ Cartoon Tygodnia” oraz szereg artykułów dotyczących kultury popularnej . Coroczna kwestia dotycząca środowiska rozprowadzany jest pod koniec roku szkolnego w USA. Publikacja rzadko przekracza dziesięć stron z przodu iz tyłu.

czas LightBox

Czas LightBox jest fotografia blog stworzony i kurator działu time jest, że została uruchomiona w roku 2011. W 2011 roku życie odebrał Lightbox Photo Awards dla jej blogu.

Personel

redaktorzy

zarządzanie redaktorów

Redaktor naczelny Od redaktora edytor
John S. Martin 1929 1937
Manfred Gottfried 1937 1943
TS Matthews 1943 1949
Roy Alexander 1949 1960
Otto Fuerbringer 1960 1968
Henry Grunwald 1968 1977
ray Cave 1979 1985
Jason McManus 1985 1.987
Henry Muller 1.987 1993
James R. Gaines 1993 1995
Walter Isaacson 1996 2001
Jim Kelly 2001 2005
Richard Stengel 2006 2013
Nancy Gibbs 2013 2017
Edward Felsenthal 2017 obecny

Znani współpracownicy

Migawka: 1940 Redakcja

W 1940 roku William Saroyan wymienia cały czas redakcji w sztuce, Miłości Starego Słodka Pieśni .

Ta migawka 1940 obejmuje:

  • Redaktor: Henry R. Luce
  • Zarządzanie Redakcja: Manfred Gottfried, Frank Norris, TS Matthews
  • Kojarzenie Redakcja: Carlton J. Balliett Jr., Robert Cantwell, Laird S. Goldsborough, David W. Hulburd Jr., John Stuart Martin, Fanny Saula Walter Stockly, Dana Tasker, Charles Weretenbaker
  • Przyczyniając Redakcja: Roy Alexander, John F. Allen, Robert W. Boyd Jr. Roger Butterfield, Whittaker Chambers, James G. Crowley, Robert Fitzgerald, Calvin Fixx Walter Graebner, John Hersey, Sidney James Eliot Janeway, Pearl Kroll, Louis Kronenberger, Thomas K. Krug, John T. McManus, Sherry Mangan, Peter Matthews, Robert Neville, Emeline Nollen Duncan Norton-Taylor, Sidney Olson John Osborne, zawartość Peckham, Zielona Peyton, Williston C. Rich Jr. Winthrop Sargeant, Robert Sherrod, Lois Stover Leon Svirsky Felice Swados Samuel G. Welles Jr., Warren Wilhelm i Alfred Wright Jr.
  • Redakcyjne Asystenci: Ellen May Ach, Sheila Baker, Sonia bigman, Elizabeth Budelrnan Maria de BLASIO Hannah Durand, Jean Ford, Dorota Gorrell Helen Gwynn, Edith Hind, Lois Holsworth Diana Jackson, Mary V. Johnson, Alice Postu, Kathrine Lowe, Carolyn Marks, Helen McCreery, Gertrude McCullough, Mary Louise Mickey, Północna Anna Maria Palmer, Tabitha Petran, Elizabeth Sacartoff Frances Stevenson, Helen Wiatr, Eleanor Welch i Mary Welles.

Zobacz też

Referencje

Bibliografia

Linki zewnętrzne

Wikiźródła logoPrace pisemne na temat czasu (magazyn) w Wikiźródłach

Multimedia związane z Time Magazine w Wikimedia Commons