The Times -The Times


Z Wikipedii, wolnej encyklopedii

Czasy
Thetimespapercover.jpg
Front-page of The Times z 19 października 2015
Rodzaj Gazeta codzienna
Format Kompaktowy
Właściciel (e) Wiadomości UK
Redaktor John Witherow
Założony 01 stycznia 1785 ; 234 lat temu (jako The Daily Universal Register ) ( 01.01.1785 )
Główna siedziba Wiadomości Building (Londyn)
Kraj Zjednoczone Królestwo
Krążenie 417298 (Print, 2019)
220000 (Digital, 2018)
siostrzane gazety The Sunday Times
ISSN 0140-0460
Stronie internetowej www.thetimes.co.uk

The Times jest brytyjską codziennie (od poniedziałku do soboty) krajowa gazeta z siedzibą w Londynie. Wszystko zaczęło się w 1785 roku pod tytułem The Daily Universal Register , przyjmując obecną nazwę w dniu 1 stycznia 1788 The Times i jego siostra papier The Sunday Times (założony w 1821) są publikowane przez Times Newspapers, od 1981 roku spółka zależna Aktualności Wielkiej Brytanii , w skręcić w całości własnością przez News Corp . The Times i The Sunday Times nie podzielają redakcji, powstały niezależnie od siebie, a nie tylko miał wspólną własność od 1967 roku.

W 1959 roku, historyk dziennikarstwa Allan Nevinsa analizowano znaczenie Czasy w kształtowaniu poglądów imprez londyńskiej elity:

O wiele więcej niż stulecie The Times jest integralną i ważną częścią struktury politycznej Wielkiej Brytanii. Jego aktualności i jego komentarz redakcyjny zostały na ogół starannie koordynowane, i przez większość czasu był traktowany z powagą poczucia odpowiedzialności. Podczas gdy papier przyznał jakieś ciekawostki na jego kolumn, całe jego nacisk został położony na ważnych sprawach publicznych leczonych z myślą o najlepszym interesie Wielkiej Brytanii. Aby prowadzić ten zabieg, redaktorzy mają przez dłuższy czas w bliskim kontakcie z Downing Street 10 .

The Times to pierwsza gazeta nosiliśmy tę nazwę, nadając jej do wielu innych gazet na całym świecie, takich jak The Times of India i The New York Times . W krajach, gdzie te inne tytuły popularne, gazeta jest często określany jako The London Times czy The Times of London , mimo że gazeta jest zakres i dystrybucji krajowej.

The Times jest twórcą powszechnie stosowanych czasach rzymskich czcionką, pierwotnie opracowany przez Stanley Morison z The Times we współpracy z Monotype Corporation na jego czytelność w druku low-tech. W listopadzie 2006 roku The Times rozpoczął druk gazet w nowej czcionki, czasy współczesne . The Times został wydrukowany w broadsheet formatu 219 lat, ale przełącza się kompaktowym rozmiarze w 2004 roku w próbie odwołania bardziej dla młodszych czytelników i osób dojeżdżających do pracy środkami transportu publicznego. The Sunday Times pozostaje ulotka.

The Times miała średni dzienny nakład 417,298 w styczniu 2019; w tym samym okresie, The Sunday Times miała średni tygodniowy nakład 712,291. Amerykańska edycja The Times został opublikowany od dnia 6 czerwca 2006 The Times został mocno wykorzystywane przez naukowców i badaczy ze względu na jego powszechną dostępność w bibliotekach i jego szczegółowym indeksie. Kompletny plik historyczna zdigitalizowanych papieru, aż do 2010 roku, jest on-line z Gale Cengage Learning.

Historia

1785/90

Pierwszej stronie The Times z 4 grudnia 1788

The Times został założony przez wydawnictwo John Walter w dniu 1 stycznia 1785 roku jako The Daily Universal Register , z Walterem w roli edytora. Walter stracił pracę pod koniec 1784 roku po firmie ubezpieczeniowej, gdzie pracował zbankrutowała z powodu strat z jamajskim huraganu. Bezrobotnych, Walter rozpoczął nowe przedsięwzięcie. Henry Johnson niedawno wynalazł logography, nową typografię, który był podobno szybszy i bardziej precyzyjny (mimo że trzy lata później, to zostało udowodnione mniej wydajny niż reklamowane). Walter kupił patent na logography oraz po jego otwarciu drukarni produkować codziennie arkusz reklamowy. Pierwsza publikacja gazety The Daily Universal Register w Wielkiej Brytanii był 01 stycznia 1785. Nieszczęśliwa bo słowo Uniwersalny był często pomijane w nazwie, Walter zmienił tytuł po 940 wydań w dniu 1 stycznia 1788 roku do The Times . W 1803 roku Walter przekazał własność i redaktora do swojego syna o tej samej nazwie. Pomimo Waltera SR za szesnaście miesięcy pobytu w więzieniu Newgate za zniesławienie drukowanych w The Times , jego pionierskie wysiłki w celu uzyskania wiadomości Continental, zwłaszcza z Francji, pomagał budować reputację gazety wśród decydentów i finansistów.

The Times stosować wkłady cyfr znaczących w dziedzinie polityki, nauki, literatury i sztuki, aby zbudować swoją reputację. Przez większość swojej młodości, zyski The Times były bardzo duże, a konkurencja minimalne, więc może zapłacić znacznie lepiej niż jego rywale informacji lub pisarzy. Począwszy od roku 1814, dokument został wydrukowany na nowej pary napędzane cylindra prasy opracowanym przez Friedrich Koenig . W 1815 roku The Times miał nakład 5000.

Thomas Barnes został mianowany generał redaktor 1817. W tym samym roku, drukarka papierze James Lawson, umarł i przeszły na jego syna firmę John Joseph Lawson (1802/52). Pod redakcją Barnes i jego następcy w 1841 roku, John Thadeus Delane , wpływ The Times wzrosła do dużych wysokościach, zwłaszcza w polityce, a wśród City of London . Peter Fraser i Edward Sterling zostały dwa zauważyć, dziennikarzy, a zdobyte przez The Times ten pompatyczny / satyryczny pseudonim „The Gromowładca” (od „My grzmiał na drugi dzień artykuł na temat reform społecznych i politycznych.”). Zwiększone krążenie i wpływ na papierze został oparty w części na jego wczesnym przyjęciem prasy drukarskiej obrotowy napędzany parą wodną. Dystrybucja poprzez pociągów parowych do szybko rosnących stężeń populacjach miejskich pomogła zapewnić rentowność papieru i jego rosnący wpływ.

The Times była pierwsza gazeta wysłać korespondentów wojennych na pokrycie szczególnych konfliktów. WH Russel , korespondent gazety z wojska w wojnie krymskiej , był ogromnie wpływowy z jego depesze z powrotem do Anglii.

Ranny oficer brytyjski czytanie Czasy męska raport koniec wojny krymskiej , w John Everett Millais "malowanie pokojowych zawartych .

W innych wydarzeń z XIX wieku, The Times przeciwny uchylenie ustaw zbożowych , aż liczba demonstracji przekonały redakcji inaczej i tylko niechętnie obsługiwane pomoc dla ofiar irlandzkiego Głodu Potato . Jest entuzjastycznie wspierał Wielką Reform Bill 1832 , co zmniejszyło korupcji oraz zwiększone elektorat od 400.000 do 800.000 ludzi (ludzi wciąż niewielka mniejszość populacji). Podczas wojny secesyjnej , The Times reprezentował pogląd bogatych klas, sprzyjając secesjonistów, ale to nie był zwolennikiem niewolnictwa.

Trzeci John Walter , wnuk założyciela, zastąpił swojego ojca w 1847 roku Papier kontynuował jako mniej lub bardziej niezależne, ale od 1850. The Times zaczął cierpieć z powodu wzrostu konkurencji z penny press , zwłaszcza The Daily Telegraph i The Morning post .

W 19 wieku, nie było rzadkie dla MSZ podejść The Times i poprosić o inteligencji kontynentalnej, która była często wyższa niż przekazana przez oficjalne źródła.

1890/81

Czasy w obliczu wymarcia finansową w 1890 pod Arthur Fraser Walter , ale został uratowany przez energiczny redaktor, Charles Frederic Moberly Bell . Podczas swojej kadencji (1890-1911), The Times związał się ze sprzedażą Encyclopaedia Britannica użyciem agresywnych amerykańskich metod marketingowych wprowadzone przez Horace Everett Hooper i jego wykonawczej reklamowej, Henry Haxton. Z powodu walk prawny między Britannica w dwóch właścicieli, Hooper i Walter Montgomery Jackson , The Times zerwane jego połączenia w 1908 roku i został kupiony przez pionierskie gazety magnata, Alfred Harmsworth , później Lord Northcliffe.

W redakcyjnych publikowanych w dniach 29 i 31 lipca 1914, Wickham Steed The Times męska redaktor naczelny, twierdził, że Imperium Brytyjskie powinno wejść I wojny światowej . W dniu 8 maja 1920 roku, również pod redakcją Steed , The Times w artykule redakcyjnym zatwierdziła antysemicki fabrycznych Protokoły Mędrców Syjonu jako autentycznego dokumentu, i nazwał Żydów największego zagrożenia na świecie. W lidera pod tytułem "The Jewish Peril, niepokojący broszurze: Call for Inquiry", Steed pisał o Protokoły mędrców Syjonu :

Jakie są te „Protokoły”? Są autentyczne? Jeśli tak, to wrogi zespół wymyślił te plany i tryumfował nad ich ekspozycji? Są one fałszerstwo? Jeśli tak, to skąd pochodzi niesamowitości uwaga proroctwa, proroctwa w części spełnione, w części tak daleko poszedł w drodze spełnienia?”.

W następnym roku, kiedy Philip Graves The Konstantynopol (obecnie Stambuł ) korespondent The Times , wystawiony Protokoły jako fałszerstwo, The Times wycofał wstępniak z poprzedniego roku.

W 1922 roku John Jacob Astor , syn 1. wicehrabia Astor , kupiony The Times z osiedla Northcliffe . Papier zyskał miarę sławy w 1930 roku z jego poparcia niemieckiego ustępstw ; redaktor Geoffrey Dawson był ściśle sprzymierzony z tych w rządzie, który praktykował ustępstw, przede Neville Chamberlain . Szczery doniesienia Norman Ebbut z Berlina, który ostrzegł warmongering zostały przepisane w Londynie, aby wspierać politykę ustępstw.

Kim Philby , podwójnym agentem pierwotnej przynależności do Związku Radzieckiego , był korespondentem gazety w Hiszpanii w czasie hiszpańskiej wojny domowej z końca 1930 roku. Philby był podziwiany za odwagę w uzyskaniu wysokiej jakości sprawozdań z pierwszej linii frontu krwawego konfliktu. Później dołączył do brytyjskiego wywiadu wojskowego ( MI6 ) w czasie II wojny światowej , został promowany na wysokich stanowiskach po zakończeniu wojny, i uciekł do Związku Radzieckiego , kiedy odkrycie było nieuniknione w 1963 roku.

W latach 1941 i 1946, lewicowy brytyjski historyk EH Carr był asystentem redaktor. Carr był dobrze znany z silnie pro-sowieckiej ton jego redakcyjnych. W grudniu 1944 roku, kiedy wybuchły walki w Atenach pomiędzy greckim Komunistycznej ELAS i armii brytyjskiej, Carr w Times lidera po stronie komunistów, prowadząc Winston Churchill do niego i artykuł w przemówieniu do Izby Gmin potępiać. Wskutek redakcji Carra, The Times stał się znany podczas tego etapu II wojny światowej jako „trzy grosze Codzienne Worker ” (cena Partii Komunistycznej Dzienne Pracownik jest jeden grosz).

W dniu 3 maja 1966 roku wznowiła drukowanie wiadomości na stronie głównej - wcześniej strona przednia została oddana do małych reklam, zwykle zainteresowania moneyed klas w społeczeństwie brytyjskim. Również w 1966 roku Królewski Arms , która była cechą topu gazety od chwili jego powstania, został opuszczony. W 1967 roku członkowie rodziny Astor sprzedawane papier do kanadyjski magnat wydawniczy Roy Thomson . Jego Thomson Corporation przyniósł pod tym samym własności jako The Sunday Times z utworzeniem Times Newspapers Limited, .

Spór przemysłowy skłoniły kierownictwo do zamknął gazetę prawie rok od 1 grudnia 1978 do 12 listopada 1979 r.

Zarządzanie Thomson Corporation dawał do prowadzenia działalności ze względu na 1979 kryzys energetyczny i związkowych żądań. Zarząd szukał kupca, który był w stanie zagwarantować przetrwanie obu tytułów i miał środki i została zobowiązana do finansowania wprowadzenie nowoczesnych metod drukowania.

Pojawiła się kilka zalotników, w tym Robert Maxwell , Tiny Rowland i Pana Rothermere ; Jednak tylko jeden nabywca był w stanie spełnić wszystkie Thomson kompetencji, media australijski magnat Rupert Murdoch . Robert Holmes sąd , inny australijski magnat wcześniej próbowała kupić The Times w 1980 roku.

od 1981 roku

The Times pokrywa (05 czerwca 2013)

W 1981, The Times i The Sunday Times zostały zakupione od Thomson przez Ruperta Murdocha News International . Przejęcie następuje trzech tygodniach intensywnych negocjacji ze związkami przez negocjatorów spółki John Collier i Bill O'Neill . Murdoch dał zobowiązań prawnych do prowadzenia oddzielnych zasobów dziennikarskie dla obu tytułów. Królewski Arms została przywrócona do topu w tym czasie, ale podczas gdy wcześniej było to, że od panującego monarchy, to teraz możliwe, że z Domu Hanowerze , którzy byli na tronie, kiedy gazeta została założona.

Po 14 latach jako redaktor, William Rees-Mogg zrezygnował po zakończeniu zmiany własności. Murdoch zaczął robić swoje piętno na papierze wyznaczając Harolda Evansa jako jego zamiennik. Jednym z jego najważniejszych zmian było wprowadzenie nowych środków technologicznych i efektywności. W okresie od marca 1981 do maja 1982 roku, w następstwie porozumienia ze związkami drukowania na gorąco metalem Linotype proces drukowania używany do drukowania Czasy od 19 wieku zostało wycofane i zastąpione przez wejścia komputerowego i fotograficznej kompozycji. Pozwoliło to personel pokój druku w The Times i The Sunday Times zostać zmniejszona o połowę. Jednak bezpośrednie wprowadzanie tekstu przez dziennikarzy ( „single-stroke” wejściowego) wciąż nie osiągnięto, a ta miała pozostać środka tymczasowego do sporu Wapping od 1986 roku, kiedy The Times przeniósł się z Nowego Drukarnia placu w Graya Inn drogowym ( w pobliżu Fleet Street ) do nowych biur w Wapping .

Robert Fisk , siedmiokrotnie British International Dziennikarz Roku, zrezygnował jako korespondent zagraniczny w 1988 roku ponad to, co widział jako „cenzury politycznej” w swoim artykule na strzelaniu do dołu Katastrofa lotu Iran Air 655 w lipcu 1988. Pisał szczegółowo o jego powody rezygnacji z pracy ze względu na mieszanie się z jego opowieści, a papier jest pro-Izrael stanowisko.

W czerwcu 1990 The Times przestał politykę stosowania tytułów uprzejmości ( „Pan”, „panią”, albo „miss” prefiksy) dla osób mieszkających przed pełnych nazwisk na pierwszym odwołaniu, ale nadal z nich korzystać przed nazwisk na kolejnych referencji. Im bardziej formalny styl jest teraz ograniczona do strony „Sąd Społeczny”, chociaż „Pani” jest już do przyjęcia w tej sekcji, jak również przed nazwisk w sekcjach informacyjnych.

W listopadzie 2003 roku, News International rozpoczęła produkcję gazety zarówno opiniotwórczego i rozmiarach tabloid. W dniu 13 września 2004 roku, ulotka dzień tygodnia został wycofany ze sprzedaży w Irlandii Północnej . Od 1 listopada 2004 roku, dokument został wydrukowany wyłącznie w formacie tabloid.

W dniu 6 czerwca 2005 roku, The Times rozbudowały swoją stronę Letters, rzucając praktykę drukowania pełne adresy pocztowe korespondentów. Litery zostały opublikowane długo uważany za jeden z kluczowych składników gazety. Autor / adwokat David Green Castle Morris Pembrokeshire miał więcej listów opublikowanych na stronie głównej literami niż jakikolwiek inny znany specjalista - 158 na 31 stycznia 2008. Zgodnie z jej wiodącej artykułu „z własnych korespondentów”, powód usunięcia pełny pocztowy adresy było zmieścić więcej liter na stronie.

W 2007 roku spotkanie z House of Lords Select Komisji Komunikacji, który badał własności mediów i wiadomości, Murdoch stwierdził, że prawo i niezależna deska uniemożliwiła mu sprawowanie kontroli redakcyjnej.

W maju 2008 druk The Times przełączane z Wapping do nowych zakładów w Waltham Cross w Hertfordshire i Merseyside i Glasgow, dzięki czemu papier być produkowane z pełnym kolorze na każdej stronie po raz pierwszy.

W dniu 26 lipca 2012 roku, równolegle z oficjalnym rozpoczęciem London 2012 Olympics i wydawania serii okładek pamiątka przednich, The Times dodany sufiks „Londyn” do jego topu.

W marcu 2016, papier spadł jej toczenia zasięg cyfrowej dla serii „wydań” papieru o 9 rano, w południe i 5pm na dzień powszedni. Zmiana zobaczył także przeprojektowanie aplikacji dla gazety dla smartfonów i tabletów.

W kwietniu 2019, Kultura sekretarz Jeremy Wright powiedział, że był ku temu, by pozwolić na żądanie przez Aktualności Brytanii odpocząć przedsięwzięć prawnych zawartych w 1981 roku do prowadzenia oddzielnych zasobów dziennikarskie dla The Times i The Sunday Times .

Zawartość

The Times wyposażony wieści dla pierwszej połowie papieru; sekcja Utworzone / Komentarz zaczyna się po pierwszej sekcji prasowej z World News normalnie po tym. Strony biznesowe rozpocząć na rozprzestrzenianie środkowej i są przestrzegane przez The Register, nekrologi, zawierający sekcję Court i społecznej oraz powiązane materiały. Sekcja sport jest na końcu głównej papieru. W kwietniu 2016 roku, cena cover The Times stał £ 1.40 w dni powszednie oraz w soboty £ 1,50.

Times2

The Times „s główny dodatek, na co dzień, jest times2 , wyposażony w różne kolumny w stylu życia. Zostało ono umorzone w dniu 1 marca 2010 roku, ale ponownie na 11 października 2010 r po odstawieniu był krytykowany. Jej regularne funkcje obejmują sekcję układanki o nazwie Mind Games . Jej poprzednie wcielenie rozpoczął w dniu 5 września 2005 roku, przed którym została wywołana T2 , a wcześniej razy 2 . Regularne funkcje obejmują kolumny przez inny felietonista każdy dzień tygodnia. Było kolumną przez Marcus du Sautoy każdą środę, na przykład. Strony poświęcone są tylne zagadek i zawierać sudoku , „ Zabójca Sudoku ”, „ KenKen ”, słowo wielokąt zagadki i krzyżówki prostsze i bardziej zwięzły niż główny Times „krzyżówka”.

Suplement zawiera funkcje sztuki i stylu życia, telewizyjne i radiowe aukcji i opinie.

Gra

Gra jest w gazecie w poniedziałki, a szczegóły całą aktywność piłkarskiego weekendu ( Premier League i Football League Championship , League One i League Two. ) Szkocki edycja Gra zawiera również wyniki analizy z Szkocka Premier League gier. Podczas Mistrzostw Świata FIFA i UEFA Euro jest codziennie suplement gry. Latem, gdzie nie ma międzynarodowy turniej nie istnieją wersje tej funkcji i okna transferowego pasemka są w sekcji dziennik sportowy.

suplementy sobota

Sobotni wydanie The Times zawiera wiele dodatków. Dodatki te zostały ponownie uruchomiona w styczniu 2009 roku: Sport , weekend (w tym funkcji turystycznych i stylu życia), Saturday Review (sztuki, książek, ofert telewizyjnych i idei), The Times Magazine (kolumny na różne tematy), a Playlist (przewodnika notowań rozrywki ).

The Times Magazine wyposażony kolumny dotykając różnych przedmiotów, takich jak VIP, mody i urody, żywności i napojów, domach i ogrodach lub po prostu anegdoty pisarzy. Znani współpracownicy to Giles Coren , jedzenie i picie Writer of the Year w 2005 roku i Nadiya Hussain , zwycięzcę BBC Great British Bake Off .

Obecność w Internecie

The Times i The Sunday Times mieli obecność w internecie od marca 1999 roku, początkowo w the-times.co.uk i sunday-times.co.uk , a później w timesonline.co.uk . Są teraz dwie strony internetowe: thetimes.co.uk jest skierowane do codziennych czytelników, a thesundaytimes.co.uk strona zapewnienie tygodnik podobny treści. Istnieją również iPad i Android edycje obu gazet. Od lipca 2010 Aktualności UK wymagało czytelników, którzy nie subskrybować wersji drukowanej zapłacić £ 2 za tydzień czytać The Times i The Sunday Times w Internecie.

The Times Digital Archive (1785-2008) jest dostępna za pośrednictwem baz Gale czytelnikom powiązanych z subskrypcji akademickich , publicznych i szkolnych bibliotek.

Wizyt na stronach internetowych spadły o 87% od paywall został wprowadzony, z 21 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie do 2,7 mln. W kwietniu 2009 roku timesonline strona miała czytelnictwa 750.000 czytelników dziennie. W październiku 2011 roku było około 111 tysięcy abonentów na Times ' produktów cyfrowych.

Własność

Czasy miał osiem następujących właścicieli od jej powstania w 1785 roku:

Czytelnictwo

W chwili powołania Harolda Evansa jako redaktor w 1981 roku, The Times miały średnią dzienną sprzedażą 282,000 egzemplarzy w porównaniu do 1,4 mln dziennych sprzedaży tradycyjnym rywalem The Daily Telegraph . Do listopada 2005 The Times sprzedawane średnio 691,283 egzemplarzy dziennie, drugi najwyższy jakiegokolwiek brytyjskiego „ jakości ” gazety (po The Daily Telegraph , który miał nakład 903,405 egzemplarzy w tym okresie), a najwyższe w kategoriach pełnej -rate sprzedaży. W marcu 2014 roku, średni dzienny nakład The Times spadła do 394,448 kopii, w porównaniu do The Daily Telegraph” s 523048, z dwoma zachowaniu odpowiednio drugim najwyższej i najdroższej cyrkulacje wśród brytyjskich«jakość»gazet. W przeciwieństwie do The Sun , najwyższy sprzedających „tabloid” dziennik w Wielkiej Brytanii sprzedano średnio 2,069,809 egzemplarzy w marcu 2014 roku, a Daily Mail , najwyższy sprzedających „rynek middle” brytyjski dziennik, sprzedawany średnio 1,708,006 egzemplarzy w danym okresie.

The Sunday Times ma znacznie wyższą niż krążenie The Times , a czasem outsells The Sunday Telegraph . W styczniu 2019 The Times miał nakład 417,298 i The Sunday Times 712,291.

W badaniu 2009 krajowy czytelnictwa The Times stwierdzono, że największą liczbę ABC1 25-44 czytelników i największą liczbę czytelników w Londynie którejkolwiek z „jakości” papierów.

Krój pisma

[T] on różne kroje stosowane przed wprowadzeniem (The) Times New Roman [ sic! ] Tak naprawdę nie mają formalną nazwę.

Byli zestaw typów oryginalnie wykonanych przez Millera i Co. (później Miller & Richards) w Edynburgu około 1813, zazwyczaj określane jako „nowoczesne”. Kiedy The Times zaczęli używać Monotype (i inne maszyny hot-metal) w 1908 roku, ten projekt został przerobiony przez Monotype do jego wyposażenia. Tak blisko, jak mogę powiedzieć, że wygląda jak Monotype Series bez. 1 - Nowoczesne (który był oparty na Miller & Richards czcionką) - było to, co zostało wykorzystane aż do 1932 roku.

-  Dan Rhatigan, dyrektor typ
Przykładem Times New Roman czcionką

W 1908 roku The Times zaczął używać Monotype nowoczesny krój.

The Times zleciła serifu kroju pisma Times New Roman , stworzony przez Victor Lardent w oddziale angielskiej Monotype , w roku 1931. Został zamówiony po Stanley Morison napisał artykuł krytykujący The Times za to, że źle wydrukowane i typograficznie przestarzały. Czcionka była nadzorowana przez Morison i opracowany przez Victor Lardent, artysty z działu reklamowego The Times . Morison wykorzystywane starszą czcionkę o nazwie Plantina jako podstawa do jego konstrukcji, ale wykonane korekty dla czytelności i oszczędność miejsca. Times New Roman zadebiutował w numerze 3 października 1932. Po roku projekt został wypuszczony do sprzedaży komercyjnej. The Times został z Times New Roman 40 lat, ale nowe techniki produkcji oraz zmiana formatu z opiniotwórczego do tabloidu w 2004 roku spowodowały, że prasa do czcionki przełącznika pięć razy od 1972 roku, jednak wszystkie nowe czcionki zostały wariantów Oryginalny nowy Roman czcionki:

  • Czasy Europa został zaprojektowany przez Waltera Tracy w 1972 dla The Times, jako alternatywa trwałych do rodziny czcionek Times, zaprojektowany dla potrzeb szybciej Prasy drukarskie i tańszego papieru. Krój dysponuje bardziej otwarte przestrzenie licznik.
  • Times Roman zastąpiony Times Europa w dniu 30 sierpnia 1982 r.
  • Czasy Millennium powstał w 1991 roku, sporządzony przez Gunnlaugur Briem na polecenie Aurobind Patel, komponując dyrektor News International.
  • Czasy Klasyczny pierwszy pojawił się w 2001 roku, zaprojektowany jako ekonomiczny twarzy przez brytyjskiego zespołu typu Dave Farey i Richard Dawson, że skorzystał z nowego systemu wydawniczego PC opartego na gazety, a eliminując wady produkcyjne swojego poprzednika razy Millennium. Nowy krój wliczone 120 liter w czcionce. Początkowo rodzina składa się dziesięć czcionek, ale wersja skondensowana został dodany w 2004 roku.
  • Współczesności został odsłonięty w dniu 20 listopada 2006 roku, jako następca Times klasycznym . Zaprojektowany dla poprawy czytelności w mniejszych rozmiarów czcionek, używa usytuowane pod kątem 45 stopni szeryfami wsporniku. Czcionka została opublikowana przez Elsner + Flake jako EF współczesności ; został zaprojektowany przez Research Studios, kierowanego przez Ben Preston (zastępca redaktora naczelnego razy) i projektanta Neville Brody.

lojalność polityczna

Historycznie rzecz biorąc, papier nie został jawnie pro- Tory lub Wiga , ale nie było czasu długo bastionem angielskiego establishmentu i imperium. The Times przyjęła stanowisko opisane jako „szczególnie indywidualny” w wyborach 1945 roku ; choć było coraz bardziej krytyczny kampanii Partii Konserwatywnej, że nie opowiadają się za głos na dowolnej ze stron. Jednak gazeta powrócił do torysów w następnych wyborach pięć lat później. Jest obsługiwana konserwatystów dla kolejnych trzech wyborów, a następnie wsparcie dla obu Konserwatystów i Partii Liberalnej w ciągu najbliższych pięciu wyborów, wyraźnie wspieranie koalicji Con-Lib w 1974 Papier następnie poparte konserwatystów solidnie do 1997 roku, kiedy to spadła do żadnego poparcia partii, ale przede wszystkim wsparcie indywidualne ( eurosceptycyzm ) kandydatów.

Dla wyborach 2001 The Times ogłosił swoje poparcie dla Tony Blair rządu Pracy „s, który został ponownie wybrany przez osuwisko (choć nie tak duża jak w 1997 roku). Jest obsługiwana Pracy ponownie w 2005 roku , podczas pracy osiąga trzeci z rzędu zwycięstwo, choć ze zmniejszoną większością. W 2004 roku, według MORI , intencje głosu jego czytelnictwa były 40% dla Partii Konserwatywnej, 29% dla Liberalnych Demokratów i 26% na pracę. Dla wyborach 2010 , gazeta zadeklarował swoje poparcie dla konserwatystów po raz kolejny; Wybory zakończyły się torysów biorąc najwięcej głosów i mandatów, ale mając do utworzenia koalicji z liberalnymi demokratami w celu utworzenia rządu, ponieważ nie udało się uzyskać całkowitą większość.

To sprawia, że jest to najbardziej zróżnicowana gazeta w zakresie wsparcia politycznego w brytyjskiej historii. Niektórzy publicyści w Czasy są podłączone do Partii Konserwatywnej, takich jak Daniel Finkelstein , Tim Montgomerie , Matthew Parris i Matt Ridley , ale istnieją także publicyści podłączone do Partii Pracy, takich jak David Aaronovitch , Philip Collins i Jenni Russella .

The Times czasami sprawia adnotacje w wyborach zagranicznych. W listopadzie 2012 roku, to zatwierdziła drugą kadencję dla demokraty Baracka Obamy , choć także wyraził zastrzeżenia co do jego polityki zagranicznej.

Podczas Konserwatywnej wyborach 2019 przywództwa , The Times zatwierdzony Boris Johnson .

Patronaty

The Times , wraz z Brytyjskiego Instytutu Filmowego , sponsorów "The Times" BFI London Film Festival . Sponsoruje to również Festiwal Literatury Cheltenham i Asia House Festiwal Literatury azjatyckiej w Asia House , Londyn. Ponadto gazeta już wcześniej działał jako partner medialny dla Najpierw nauczajcie , zwłaszcza na ich oddziaływania na konferencji w 2017 r.

Znani ludzie

redaktorzy

Imię Tenuta
John Walter 1785/03
John Walter, Jnr 1803/12
Sir John Stoddart 1812/16
Thomas Barnes 1817/41
John Thadeus Delane 1841/77
Thomas Chenery 1877/84
George Earle Buckle 1884/12
George Geoffrey Dawson 1912/19
George Sydney Freeman 1919 (dwu miesięcznym między regnum ')
Henry Wickham Steed 1919/22
George Geoffrey Dawson 1923/41
Robert McGowan Barrington-Ward 1941/48
William Francis Casey 1948/52
Sir William John Haley 1952/66
William Rees-Mogg 1967/81
Harold Evans 1981/82
Charles Douglas-Home 1982/85
Charles Wilson 1985/90
Simon Jenkins 1990/92
Peter Stothard 1992 do 2002
Robert Thomson 2002 do 2007
James Harding 2007 do 2012
John Witherow 2013-

Znani publicyści i dziennikarze

Powiązane publikacje

The Times wydanie, Irlandia

Irlandzki cyfrowy edycja papieru została uruchomiona we wrześniu 2015 r TheTimes.ie . Wydania drukowanego została uruchomiona w czerwcu 2017 roku, zastępując edycję międzynarodowego wcześniej rozproszone w Irlandii. Wydanie irlandzki został ustawiony, aby zamknąć się w czerwcu 2019 roku ze stratą 20 miejsc pracy.

Times Literary Supplement

Times Literary Supplement ( TLS ) po raz pierwszy pojawił się w 1902 roku jako dodatek do The Times , stając się osobno płatnych literaturze cotygodniowego magazynu i społeczeństwa w 1914. The TLS jest własnością i opublikowane przez News International i ściśle współpracuje z The Times , z jego wersji online hostowane na Times stronie, a jego redakcjach oparty na Times House, Pennington Street w Londynie.

The Times Przegląd Science

W latach 1951 i 1966 The Times opublikował osobno płatnych kwartalnego przeglądu Science, The Times Science recenzję .

The Times rozpoczął nowy, wolny, miesięcznik naukowy, Eureka , w październiku 2009 roku magazyn zamknięty w październiku 2012 roku.

czasy Atlasy

Razy Atlasy zostały wyprodukowane od 1895 roku są obecnie produkowane przez nadrukiem Collins Bartłomieja z HarperCollins Publishers. Sztandarowym produktem jest The Times Comprehensive Atlas of the World .

The Sunday Times Travel Magazine

Ten 164-stronicowy miesięcznik jest sprzedawany osobno z gazety rekord i jest najlepiej sprzedającym się magazyn w Wielkiej Brytanii podróży. Pierwszy numer The Sunday Times Travel Magazine w 2003 roku i zawiera wiadomości, funkcje i przewodniki poufnych.

Times Higher Education

Rozpoczęła się w 1971 roku, był pionierem w zakresie oceny wyższe wykształcenie, i stała się jednym z najbardziej cenionych na swoich krajowych i światowych rankingach.

W fikcji

W dystopijne świata przyszłości z George Orwell „s Nineteen Eighty-Four , The Times została przekształcona w organ rządzącej partii totalitarnej, jego redakcyjne-z których niektóre są cytowane w książce odbijające Big Brother, ” wypowiedzi s.

Rex Stout „fikcyjnym detektywem s Nero Wolfe jest opisany jako lubiący rozwiązywania London Times krzyżówkę w swoim domu w Nowym Jorku, zamiast do tych z amerykańskich gazet.

W serii James Bond przez Iana Fleminga , James Bond czyta The Times . Jak opisano przez Fleminga w Z Rosji z miłością : „ The Times był tylko papier Bond kiedykolwiek czytać.”

W The Wombles wuj Bułgaria czytać The Times i poprosił o innych Wombles mu przynieść żadnych kopii, które znaleźli wśród śmieci. Gazeta odgrywał kluczową rolę w epizodzie bardzo zacofani (Seria 2, Odcinek 12).

Zobacz też

Bibliografia

Dalsza lektura

Linki zewnętrzne