The Saturday Evening Post -The Saturday Evening Post


Z Wikipedii, wolnej encyklopedii

The Saturday Evening Post
Saturday Evening Post 1903 11 28 a.jpg
1903 cover The Saturday Evening Post : Otto von Bismarck zilustrowany przez George'a Gibbsa
Częstotliwość Dwumiesięczny
Wydawca Saturday Evening Post Society
Curtis Publishing Co. (1897-1969), Trójkąt Łączności (1969-1988)
Łączny nakład
(grudzień 2018)
237907
Pierwsza sprawa 04 sierpień 1821 ( 04.8.1821 )
Firma Saturday Evening Post Society
Kraj Stany Zjednoczone
Oparte na Indianapolis
Język język angielski
Stronie internetowej saturdayeveningpost .com
ISSN 0048-9239

The Saturday Evening Post to amerykański magazyn , obecnie publikowane sześć razy w roku. Została ona opublikowana tygodnik pod tym tytułem od 1897 do 1963 roku, a następnie co dwa tygodnie aż do roku 1969. Od 1920 do 1960 roku, był to jeden z najszerzej rozpowszechnionych i najbardziej wpływowych magazynów dla amerykańskiej klasy średniej, z fiction, literatura faktu, bajki i funkcje, które dotarły do milionów domów w każdym tygodniu. Magazyn spadła w czytelnictwa poprzez 1960, aw 1969 The Saturday Evening Post składana przez dwa lata przed reaktywowana jako kwartalnik, z naciskiem na wyrobach medycznych w 1971 roku.

Magazyn został przebudowany w 2013 roku.

Historia

The Saturday Evening Post został po raz pierwszy opublikowany w 1821 roku w tej samej drukarni przy 53 Market Street w Filadelfii, gdzie Pennsylvania Gazette został opublikowany w 18. wieku. Wzrosła ona stać się najbardziej rozpowszechniony tygodnik w Ameryce. Magazyn zyskał statusu poczesne pod kierownictwem swojego długoletniego redaktora George Horace Lorimer (1899/37).

The Saturday Evening Post opublikował artykuły prąd zdarzeń, redakcyjne, ludzkie kawałki procentowych, humor, ilustracje, kolumnę się, poezję (ze składek przekazanych przez czytelników), pojedyncze panelu gag bajki (w tym Hazel przez Teda Key ) i historie przez czołowych pisarzy czasu. Wiadomo było dla uruchomienia bogate ilustracje i oryginalne dzieła fikcji. Ilustracje zostały na okładce i osadzone w historii i reklamy. Niektóre pocztowe ilustracje stał się popularny i nadal być powielana plakaty lub wydruków, zwłaszcza przez Normana Rockwella .

Curtis Publishing Co. zatrzymał opublikowanie posta w 1969 roku po tym jak firma straciła garnitur góry zniesławienie i nakazano zapłacić ponad $ 3 miliony odszkodowania . Postu została reaktywowana w 1971 roku jako ograniczony obiegowej kwartalnej publikacji. Począwszy od późnych 2000s, The Saturday Evening Post jest publikowany cztery razy do roku przez Saturday Evening Post Society, które zakupiono w 1982 roku magazyn.

Ilustracja

Norman Rockwell post Okładka od stycznia 1922

W 1916 Saturday Evening Post redaktor George Horace Lorimer odkrył Norman Rockwell , następnie nieznaną 22-letni New York artystę. Lorimer niezwłocznie nabyć dwie ilustracje z Rockwell, używając ich jako okładki i zlecił trzy kolejne rysunki. Ilustracje Rockwella amerykańskiej rodziny i życia na wsi z minionej epoki stał ikony. Podczas swojej 50-letniej karierze z post Rockwell malowane ponad 300 okładek.

Post zatrudniony również Nebraska artysta John Philip Falter , który stał się znany „jako malarz Americana z akcentem na Środkowym Zachodzie ”, który „przyniósł niektóre z swojskości i humoru Bliski Zachodniej życia miasta i życia rodzinnego.” Wyprodukował 120 okładek dla Zamieść między 1943 i 1968, gdy tylko przestaje magazyn rozpoczął wyświetlanie fotografii na swoich okładkach. Inny wybitny artysta był Charles R. Chickering , ilustrator freelancer, który poszedł na zaprojektowanie liczne znaczki pocztowe dla US Post Office. Inne popularne ilustratorów cover obejmują artystom George Hughes, Constantin Alajalov , John Clymer , WHD Koerner , JC Leyendecker , Mead Schaeffer , Charles Archibald Maclellan , John E. Sheridan , Douglass Crockwell Amos Sewell i NC Wyeth .

Line-up z magazynu rysowników zawarte Bob Barnes Irwin Caplan , Tom Henderson, Al Johns, Clyde Lamb , Jerry Marcus , Frank O'Neal , B. Tobey Pete Wyma i Bill Yates . Magazyn prowadził Ted Key „s panel serii kreskówek Hazel od 1943 do 1969 roku.

Literatura

Każdy problem opisywany kilka oryginalnych opowiadań i często zawarte raty seryjnego znajdującego się w kolejnych zagadnień. Większość literatury został napisany dla smaków nurtu popularnych pisarzy, ale niektórzy autorzy literackie funkcjonalny. Strony otwarcia historie biorące obrazy czołowych ilustratorów prasowych. W post publikowane opowiadania i eseje HE Bates , Ray Bradbury , Kay Boyle , Agatha Christie , Brian Cleeve , Eleanor Franklin Egan , William Faulkner , F. Scott Fitzgerald , CS Forester , Ernest Haycox , Robert A. Heinlein , Kurt Vonnegut , Paula Gallico , Normand Poirier , Hammond Innes , Louis L'Amour , Sinclair Lewis , Joseph C. Lincoln , John P. Marquand , Edgar Allan Poe , Mary Rinehart , Sax Rohmer , William Saroyan , John Steinbeck i Rex Stout i Rob Wagner . To również publikowane wiersze takich poetów jak odnotowanych Carl Sandburg , Ogden Nash , Dorothy Parker i Hannah Kahn .

Jack London „s najbardziej znaną powieść Zew krwi została po raz pierwszy opublikowana w postaci szeregowej, w Saturday Evening Post w 1903 roku.

Emblematem Post fikcji był autor Clarence Budington Kelland , który po raz pierwszy pojawił się w 1916/17 z historiami bohaterów samodziałowych, efektywność Edgar i Scattergood Baines. Kelland był stały obecności od 1922 do 1961 roku.

Przez wiele lat William Hazlett Upson przyczyniły się bardzo popularną serię krótkich opowiadań o eskapadach z Earthworm Ciągniki sprzedawca Alexander Botts. Publikacja w post rozpoczęła karierę i pomógł uznanych artystów i pisarzy utrzymać się na powierzchni. PG Wodehouse powiedział „wilk był zawsze w drzwiach”, aż postu dał mu swoją „pierwszą przerwę” w 1915 roku przez szeregowania Coś nowego .

Po wyborze Franklina Delano Roosevelta , post felietonista Garet Garrett stał się wokal krytyk New Deal . Garrett oskarżony administracja Roosevelta inicjowania socjalistyczne strategie. Po Lorimer zmarł, Garrett został szefem pisarz w swojej redakcyjnej i krytykowane wsparcia Roosevelt administracji w Zjednoczonym Królestwie i wysiłków, aby przygotować się do wejścia, co stało się w drugiej wojnie światowej . Pozycje Garretta budzi kontrowersje i mogło kosztować post czytelników i reklamodawców.

Spadek i upadek

Post czytelnictwo zaczęła spadać w latach 1950 i 1960. Ogólnie rzecz biorąc, spadek ogólnych magazynów procentowych był obwiniany w telewizji, która rywalizowała dla reklamodawców i uwagi czytelników. Post miał problemy oporowych czytelników: smak publiczności w fikcji się zmienia, a post " konserwatywne polityka i wartości y odwołać się do spadku liczby osób. Zawartość popularnych pisarzy stało się trudniejsze do uzyskania. Wybitni autorzy oddaliła się do nowych magazynów oferujących więcej pieniędzy i statusu. W rezultacie post opublikowany więcej artykułów na temat bieżących wydarzeń i redukcji kosztów poprzez zastąpienie ilustracje ze zdjęciami na okładkach i reklamach.

Wydawca magazynu, Curtis Publishing Company , stracił punkt zniesławienie garnitur, Curtis Publishing Co. v. Butts 388 US 130 (1967), wynikające z artykułu, i nakazano zapłacić $ +3.060.000 w szkody dla powoda . Opublikuj artykuł sugerował, że piłka nożna trenerzy Paweł „Miś” Bryant i Wally Butts spisek, aby naprawić grę pomiędzy University of Alabama i University of Georgia . Obaj trenerzy pozwała Curtis Publishing Co. za zniesławienie, każdy początkowo prośbą o $ 10 milionów dolarów. Bryant ostatecznie osiadł na $ 300.000, podczas gdy sprawa Butts' udał się do Sądu Najwyższego , który uznał, że zniesławienia odszkodowania może być możliwa do odzyskania (w tym przypadku przeciwko organizacji prasowej), gdy poszkodowany jest niepubliczną urzędnik, czy powód może wykazać, że oskarżony jest winny lekkomyślne braku standardów zawodowych badając zarzuty za rozsądną wiarygodności. (Butts został ostatecznie przyznany $ 460.000).

William Emerson awansował na redaktora naczelnego w 1965 roku i pozostał na stanowisku do upadku magazynu w 1969 roku.

W 1968 roku Martin Ackerman, specjalista w zagrożonych firmach, stał prezes Curtis po nadając mu $ 5 milionów. Chociaż na pierwszy powiedział nie ma planów, aby zamknąć magazyn, wkrótce połowę jej krążenie, rzekomo w próbie podniesienia jakości publiczności, a następnie nie później go zamknąć. Ogłaszając, że 8 lutego 1969, problem byłby magazynu w ubiegłym, Curtis wykonawczy Martin Ackerman stwierdził, że magazyn stracił $ 5 mln w 1968 i stracą przewidywany $ 3 miliony 1969 roku w spotkaniu z pracownikami po zamknięciu magazynu miał ogłoszono, Emerson podziękował pracownikom za ich pracy zawodowej i obiecał „tu zostać i zobaczyć, że każdy znajdzie pracę”.

Na marzec 1969 post-mortem sprawie zamknięcia magazynu, Emerson stwierdził, że The Post „był cholernie dobry pojazd na reklamę” z konkurencyjnych cenach odnowienie i raportów czytelnictwa i wyraził co The New York Times nazwał „zrozumiałą gorycz” w życząc że”wszystko krytycy jednooki stracą drugie oko”. Otto Friedrich , ostatni redaktor naczelny magazynu, oskarżył śmierci The Post na Curtisa. W swoim Decline and Fall (Harper & Row, 1970), z powodu ostatnich latach magazynu (1962-69), twierdził, że zarządzanie korporacyjne było niewyszukane i niekompetentny. Friedrich przyznaje, że Poczta obliczu wyzwań podczas gusta amerykańskich czytelników zmieniło w ciągu 1960 roku, ale upierał się, że magazyn utrzymywany standard dobrej jakości i została doceniona przez czytelników.

Ponowne pojawienie się prądu i własność

W 1970 roku kontrola osłabionego Curtis Publishing Company została nabyta z majątku Cyrus Curtis przez Indianapolis przemysłowca Beurt Servaas . Servaas ożywił post w następnym roku kwartalnie jako rodzaj nostalgii magazynu.

Na początku 1982 roku, własność post został przeniesiony do Benjamina Franklina literackich i Medical Society, założonego w 1976 roku przez Post” s ówczesnego redaktora dr Corena«Cory»Servaas (żona Beurt Servaas). Magazyn Core skupiono się teraz zdrowotnej i medycyny; Rzeczywiście, na stronie internetowej magazynu pierwotnie zauważyć, że „wiarygodność The Saturday Evening Post stało się cenny dla osiągnięcia konsumentów medycznych i za pomoc w badaniach medycznych uzyskać historiach rodzinnych. W czasopiśmie, krajowe badania zdrowotne są podejmowane w celu dalszych badań obecnej na tematy takich jak rak , cukrzyca , wysokie ciśnienie krwi , choroby serca , wrzodziejące zapalenie jelita grubego , rozszczep kręgosłupa , a zaburzenia dwubiegunowego .” Własność magazyn został później przeniesiony do Saturday Evening Post Society; Dr Servaas czele obu organizacji. Zakres tematów poruszanych w artykułach magazynu jest obecnie szeroko, korzystne dla ogółu czytelników.

W 1991 Curtis Publishing Company został przemianowany Curtis International, spółka zależna Servaas Inc., stała się importerem sprzętu audiowizualnego. Dziś post jest publikowany cztery razy do roku przez Saturday Evening Post Society, która twierdzi, 501 (c) (3) organizacji non-profit status.

Z styczeń / luty 2013 emisji, Poczta rozpoczęła dużą metamorfozę publikacji w tym nowego projektu okładki i wysiłków na rzecz zwiększenia profil tygodnika w odpowiedzi na ogólne herezja publicznej, że już nie istniało. Czasopismo jest nowe logo jest aktualizacja logo to użył początek w 1942 roku.

redaktorzy

(Od zakupu przez Curtis, 1898)

galeria okładka

Zobacz też

Podobne czasopisma

Bibliografia

Dalsza lektura

  • Cohn, Jan. Tworzenie America: George Horace Lorimer i Saturday Evening Post (University of Pittsburgh Press, 1990)
  • Damon-Moore, Helen. Czasopisma dla milionów: płeć i handlu w Ladies' Home Journal i Saturday Evening Post, 1880-1910 (SUNY Prasowej, 1994)
  • Hall, Roger I. „system patologii organizacji: powstanie i upadek starego Saturday Evening Post”. Nauka administracyjne kwartalny (1976): 185-211. w JSTOR
  • Tebbel, John William. George Horace Lorimer a Saturday Evening Post (1948)

Linki zewnętrzne